Twijfel.

Twijfel waar ik over twijfel.

Bloggen. Tegen schenen schoppen of spiegel voorhouden? Geen van beiden. Geen twijfel over mogelijk. Oude stukken verzamelen of overnieuw beginnen? Beiden. Die oldtimer gaat er uit. Dat is toch wel een gelegenheid om af te sluiten met een verhaal, al is het om voor mezelf een plaatje te creeren van die saga. Schrijvend over Zelfhaat zal ik hier en daar personen aan moeten raken. Slachtoffer hoef ik me niet te voelen. Dat werd eergister bevestigd op mijn ‘FaceBook Wall’. Misgunst is de grootste slachtoffers als je je vinger er op zet. Leven in het heden of verleden is geen twijfel over mogelijk. In het heden denk, praat of schrijf je over het verleden en de toekomst. Appeasen, vriendelijk, laf? Da’s een vraag die er niet toe doet. Retrospectie mag in het rijtje ‘doelen’ worden geplaatst. FaceBook is daar te vluchtig voor. Het is lastig terug kijken. Bovendien gaan er geruchten rond dat ze binnenkort geld gaan vragen voor hun ‘service’.

BLACK PENTA GRAMmar. Een gimmick voor rappers, DE bevrijding van de metnale staat van de mensheid, het levende woord G*ds, Satanische woordspelingen en numurologie? Wie zal het ‘zeggen’?

Ebon-X (www.ebon-x.nl). Een film, stripboek, animatie? Hoe zal ik het zeggen?

ZZ4ZP. Wat was dat ook al weer? 😉 Zwitsers Zakmes voor Zwarte Piet. Ben ik de grondslag van dat idee niet aan het ondermijnen met deze formule? En ben ik met deze formule niet een beetje aan karakter-zelf-moord aan het doen? Een portfolio of CV aanvullen met je rode hart op de tong. Hoe dan?!?
Fresku – ‘Twijfel’

Geef een reactie

